2009年3月27日金曜日

ワールド09男子フリー終了後インタビュー①

まずはISUから(こちら)。


I wasn't thinking about winning, and I wasn't thinking about medaling. I just wanted to skate well for my hometown crowd. I felt I was in great shape. Stamina-wise, I was good and I felt strong. Once the program went on I told myself not to get too excited. I just wanted to throw my hands in the air, and that's why near the end I was celebrating a little bit. The nervous energy was a positive for me, because I turned it into adrenalin tonight.

勝つことやメダルを取ることは考えませんでした。僕はただ、ホームタウンのお客さんのためにうまく滑りたかったんです。体調はよかったと思います。スタミナ満点で、気分がよく、自分に強さを感じました。一旦プログラムが始まると、僕は自分に興奮しすぎないように言い聞かせました。ただ両手を振り上げたかったんです。だから終盤に僕はちょっとだけ喜びを出してしまいました。緊張したエネルギーは僕にとってプラスになりました。なぜなら、今晩僕はそれをアドレナリンに変えたからです。

0 件のコメント:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...