2009年3月26日木曜日

ワールド09SP後のコメント

まず、ISUの記事を(こちら)。


I've just been spending the last two weeks here in L.A. trying to stay calm and keep consistent training. I want to not only represent my country well, but I represent my city well, too. A lot of my friends and family are here and some of my friends haven't seen me skate live. It's been a long season for me. Once the hard elements were out of the way, I started celebrating as the rest of the program went on. I really like this program. I love this building. I felt a lot of good energy.

僕はこの二週間を、ここL.A.で、落ち着きを保ちつつ、着実なトレーニングを維持するようにして費やしてきました。僕はこの国の良き代表でありたいというだけでなく、この街の代表でもありたいんです。たくさんの友人や家族、そしてまだ僕のスケートを生で見たことがない友人もここにいます。今シーズンは僕にとって長いものでした。一度難しいエレメンツを取り除いて、プログラムの余った時間として祝福することから始めました。このプログラムが本当に好きだし、このビルも大好きです。たくさんの良いエネルギーを感じたんですよ。



そしてicenetworkの記事。(こちら


I'm going to see how it goes tomorrow. I pretty much leave that up to my coach [Frank Carroll] . . . to see if it's worth it. My left foot is a little sore.

僕は(クワドを)どうするか明日考えるつもりです。やってみる価値があるかどうかは、ほとんどコーチに任せます。僕の左足に少し痛みがあるんです。



-----------------------

(以下、雑感)

左足の痛み・・・深刻なものでないといいのですが、
怪我につながったらどうしようと思ってしまいます。
とにかく、明日は後悔なく終われるといいなと思うけど・・・

0 件のコメント:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...