2009年3月27日金曜日

ワールド09男子フリー終了後インタビュー②

次はLAタイムズから(こちら)。


I knew I wasn't going to do a quad. The doctor told me it wasn't going to happen. I had to figure out how to make every element as strong as possible.

クワドをやらないことはわかっていました。医者が僕にクワドは実現しないと言ったんです。僕は全部のエレメントをできるだけうまくやる方法を見つけ出さなくてはなりませんでした。


When I stepped into the building tonight I felt really nervous. I had sort of the wrong type of thought, like, 'This is going to be so difficult'

今夜このビルに入ったとき、本当に緊張していたんです。僕はどちらかというと悪い方に考えていたんですよ。「これは厳しいだろうな」ってね。


Then I had a moment of clarity. I told myself what I have to do is so simple: I have to do what I've been doing every day in training, just go out there and perform the way I'd imagined it hundreds of times.

そのとき、一瞬頭がはっきりしたんです。僕は自分に、僕がやるべきことはとてもシンプルだと言い聞かせました。僕は毎日トレーニングでしてきたことをやればいいんだって。ただリンクに行って、何百回もイメージしてきたとおりに演じればいいんだってね。


I had a moment in my footwork where I had this weird look of shock on my face because it was happening the way I imagined.

僕はステップのときに、ショックのあまり妙な表情を顔に出してしまいました。だって、思い描いてたことが今にも実現しようとしていたんですよ!

0 件のコメント:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...