2010年6月30日水曜日

ESPYアワード、ノミネートについてのコメント

ESPYの『Best Male Olympic Athlete』にライサチェックが
ノミネートされたことについて、公式サイトに掲載されている
彼のコメント部分を抜粋して紹介します。
24日付けで公開されてたのに見落としていました(ゴメンナサイ)


"Last year I attended the ESPYs with my friend [gymnast] Nastia Liukin and it was so great to see her win for her accomplishments in Beijing. When I held her award, I thought 'It would be awesome to have one of these,'" he said. "It is awesome just to be nominated. I'm so excited to be in the same category with so many talented athletes and friends from the Vancouver Olympics. Thank you to ESPN for the nomination and thank you to all the fans who are voting for me."

「去年、ESPYに友人の(体操選手の)ナスティア・リューキンと出席したんです。北京で成し遂げた偉業で彼女が最優秀オリンピック女性アスリートに選ばれるのを見たことは本当に素晴らしかったですね。彼女のトロフィーを持ったとき、『この賞の一つを手にするのはすごいことなんだろうな』と思いました。ただノミネートされるというだけでもすごいことです。バンクーバーオリンピックに出場した多くの才能あるアスリートや友人達と一緒に、自分が同じカテゴリでノミネートされてとても興奮しています。このノミネートについてESPNに感謝していますし、僕に投票してくれている全てのファンの皆さんにもお礼を言います」

0 件のコメント:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...