2010年5月27日木曜日

DWTS終了後のコメント

figureskatersonline.comにDWTS最終結果について記事が出ています。
ライサチェックのコメントを抜粋して紹介します。(元記事


“We’re so proud of Nicole and Derek. They deserve it. They inspired all the other couples in the competition."

「僕たちはニコールとデレクをとても誇りに思っています。彼らは勝者に相応しいです。今回の試合において、彼らは他の全てのチームに刺激を与えていました」

“I am so incredibly thankful to our fans for all of their support this season. Without each and every one of them, we never would have reached this point. I love Carrie Ann, Len and Bruno, and their feedback has really helped us grow as a team, but the fans most important judges. Anna and I really appreciate everyone who voted for us. The encouragement has been so amazing.”

「ファンの皆さんの今シーズンの応援すべてにものすごく感謝しています。皆さんの一人一人がいなければ、僕たちは決してここまで到達できなかったでしょう。僕はキャリー・アン、レンとブルーノのことが大好きだし、彼らのフィードバックは僕たちがチームとして成長するのを助けてくれましたが、ファンの皆さんこそが一番重要なジャッジでした。アンナと僕は、僕たちに投票してくれた皆さんに心から感謝しています。皆さんからの励ましは本当に素晴らしかったです」

“I am really satisfied with how we have performed this season. It feels great just to have made it to the Dancing with the Stars finals. Anna has been an amazing partner. I could not imagine anyone better to dance with. I’m sad that this was the last one.”


「今シーズン、僕たちが披露してきたものについてはとても満足しています。単にダンシング・ウィズ・ザ・スターズの決勝に残れただけで素晴らしい気分です。アンナは凄いパートナーでした。一緒に上手に踊るのに、彼女以外に相応しい人なんて考えれません。これが最後だというのが悲しいです」

“Dancing with the Stars has been an incredible experience. When I first decided to do the show, I was excited but nervous because I wasn’t sure how well I could learn and compete in something new so close to the Olympics. But Dancing with the Stars is just what I needed to come down from Vancouver. The show gave me a different but fun way to keep challenging myself.”

「ダンシング・ウィズ・ザ・スターズはとてつもない経験でした。この番組に出演すると最初に決めたとき、わくわくしていたけど緊張していたのです。オリンピックの直後に新しい分野でどの程度学べるか、どううまく戦えるかを確信していなかったですから。だけどダンシング・ウィズ・ザ・スターズこそが、僕がバンクーバーから(現実へ)戻ってくるために必要としていたものだったのです。自分自身に挑戦しつづけるための、(スケートとは)異なるけれど、楽しい方法をこの番組から得ることができました」

0 件のコメント:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...