2010年5月8日土曜日

eonline.com (2010/5/4) - Evan Lysacek: Why He's "Dreading" the End of Dancing With the Stars

今週5月4日(現地時間)のDWTSリザルトショー前に行われた
ライサチェックのインタビューです(元記事
怪我の状況や最高得点を出したときの感想などが語られています。


Evan Lysacek: Why He's "Dreading" the End of Dancing With the Stars


Evan Lysacek probably won't be sent home tonight on Dancing With the Stars.

エヴァン・ライサチェックは今夜のダンシング・ウィズ・ザ・スターズでは家に送り返されないと思われる。

Even so, he can't help but think of the inevitable day when his time with DWTS comes to an end.

そうであっても、彼は自分のDWTSの時間で終わりを迎える日のことを考えずにはいられないようだ。

"I'm dreading whenever it's over for us," the Olympic gold medalist told me earlier today. "I'm just dreading it. I've been an individual athlete for so long. I've never had this family atmosphere in skating…It's relationships that I will never, ever forget."

「僕たちはもうおしまいなんじゃないかって心配しているんです」と、オリンピック金メダリストは今朝早くに話していた。「ただ怖いんです。僕は長いこと個人競技のアスリートをやってきました。スケートの世界ではこんなアットホームな雰囲気になったことはありません。・・・二度と経験することのない関係でしょうし、決して忘れることはありません」

But will he cry when it's time to say goodbye, like that big goober Jake Pavelka did last week? Read on to find out, plus see what Evan has to say about the Cheryl Burke and Chad Ochocinco romance rumors…

だが彼はさよならを言うときに、あの大きな小物のジェイク・パヴェルカが先週したように泣くのだろうか? 答えは続きを読んで欲しい。それに加えて、シェリル・バークとチャド・オチョシンコのロマンスの噂について彼がどう言ったのかにも注目だ。


If you ever do get eliminated, will you cry like Jake?

あなたが除外されてしまったら、ジェイクのように泣きますか?

I will not cry.

僕は泣かないと思います。


Were you surprised that he broke down like that?

彼があんなふうに泣き出したときは驚きましたか?

It's a really emotional experience…We've heard from everyone on the show that this is the closest cast they've ever had. We're the tightest they've ever had.

とても感動的な経験でした。この番組の(スタッフの)皆さんから、僕たちがこれまでの中で一番仲のいいキャストだということを聞いています。僕たちは今までで最も親密なんです。


I have to ask: What is going on with Cheryl and Chad?

これを聞かなくてはいけません。シェリルとチャドは今どうなっているんでしょう?

I don't think any of us really know…Anna [Trebunskaya] and I leave during the week. We're not here, so there might be stuff going on that I have no idea about.

僕たちの間では知っていることはないと思います。アンナと僕は平日の間は(ロサンゼルスを)離れているんです。ここにはいないので、何かが起こっているかもしれないですが僕は全く知らないんです。


Is there a requirement that the guys have to show some chest at some point? It seems like it's more and more every week.

男性はいつかは少し胸を見せなきゃいけないという条件があるのですか?毎週、だんだんそんなふうになっていっているように見えますが。

I'm pretty shy. I showed a little skin last night and that was a big step.

僕はすごくシャイなんです。前回少し肌を見せたけれど、あれは大きな一歩でした。


How's your head feeling?

頭の調子はどうですか?

It's definitely almost 100 percent better. My neck is still a little stiff, but it's not a big deal.

疑いなく、ほぼ100パーセント良くなっています。首はまだ少し凝っていますが、大したことありません。


And the toes?

つま先の方は?

They're good. This is the first week I haven't had to really put strong tape on them. They're much better.

良くなっています。今週、初めてテープで固定しなくても良かったんです。前よりずっといい状態ですよ。


So about that perfect 30. Did you know when you were dancing that you and Anna had nailed it?

それで30点満点を出したのですね。あなたとアンナが踊っているとき、成功したと思いましたか?

I felt like that was the best we had done, and lucky for us, we have the same mentality about competition. We thrive on that moment. We really stepped it up when the lights came on.

僕たちがやってきた中で最高の出来だと思いました。それと幸いなことに、僕たちは試合について同じ考え方を持っているんです。ああいった舞台で成長するんですよ。照明がついたとき、本当に一段階上へと歩み出していたんです。

0 件のコメント:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...